Wszystko ;D

Julie & Monica ;P

piątek, 20 sierpnia 2010

Metamorfoza Twoja_Angelika

Przed :
10/10
Jest bardzo ładnie ;)) nic bym tu nie zmieniała ale metamorfoza to meatmorfoza.
Po:
Zrobiłam usta a`la lady gaga na policzki nałożyłam puder a na oczy nerdy całość wygląda bajecznie;)

czwartek, 19 sierpnia 2010

Metamorfoza wemm2000

Przed:
Jest ładnie tylko te usta i pasemka na warkoczu...NOT!!!
Po:

Na policzki nałożyłam trochę pudru,
Dzięki czemu twoja me doll wygląda słodko;)
Okulary serca i kolczyki dodają uroku.

Metamorfoza SoonGo

Przed:

9/10
Jest ładnie ale ta kreska...Niezabardzo mi się podoba.
Po:

Jest ładniej powinnaś czasem Ciemnego niebieskiego użyć.

piątek, 13 sierpnia 2010